Samsung laajentaa asiakaspalveluunsa uuden Drop Point -palvelun, joka mahdollistaan huoltoon lähetettävien puhelinten jättämisen lähimpään R-Kioskiin. Käyttäjän ei tarvitse tulostaa lomakkeita tai pakata laitetta etukäteen. Kun puhelin on huollettu, se palautetaan kotiosoitetta lähinnä olevan R-kioskin noutopisteeseen. Asiakas tai hänen osoittamansa perheenjäsen saa automaattisen tekstiviesti-
“Haluamme tehdä huoltoprosessistamme asiakkaillemme mahdollisimman vaivatonta. Yhteystyö R-Kioskin kanssa mahdollistaa huoltoketjumme laajentamisen lähes jokaiseen Suomen kolkkaan. Drop Point -palvelulla pyrimme tekemään asiakkaidemme elämästä hiukan helpompaa”, toteaa Samsungin huoltopäällikkö Mika Lehtonen.
Samsung Drop Point on helppo ja nopea tapa huollattaa puhelin. Aikaa säästyy ja vaivaa ei ole nimeksikään. Huoltotilanteessa, toimi näin:
- Tarkista laitteesi tiedot tyyppikilvestä akun alta (mallikoodi, sarjanumero & IMEI-numero)
- Soita Samsung-asiakastukeen 030-6227515
- Saat tekstiviestinä Samsung-pakettikoodin
- Mene R-kioskille ja näytä koodi kassalla
- Anna puhelin myyjälle
Lisätietoja palvelusta: http://www.samsung.com/fi/
Lue kommentit (2)
Hienoa!. ;)
Drop Pointiin on tässä jokin aika sitten tullut jo törmättyä, mutta hieman heikonlaisesti palvelusta silti löytyy infoa. Eli koskee DP vain takuuhuollon alaisia laitteita, vai voiko ko. palveluun lähettää myös esim. hajonneen näytön vaihtoon.
Ja edelliseen liittyen, jos DP:n kautta voi huollattaa myös takuuhuollon ulkopuolisia laitteita, niin mikä on palvelun hintataso. Myöskään huoltojen arvioidusta kestosta ei esitä minkäänlaisia arvioita.