Samsung Nordic on nimittänyt Zlatan Ibrahimovićin monivuotiseksi brändilähettilääkseen. “What’s next?” -konseptissa Zlatan haastaa ja testaa Samsung-tuotteita täysin uusilla tavoilla.
Tukholma, 15. maaliskuuta 2018 – Samsung haluaa teknologiallaan rikkoa rajoja ja auttaa käyttäjiään saavuttamaan asioita, joita he aiemmin pitivät mahdottomina. Kyseisen vision ruumiillistuma on Zlatan Ibrahimović, yksi merkittävimmistä rajojen rikkojista omalla alallaan. Samsung ja Zlatan uskovat vakaasti, että menestyksen avain on uskallus kokeilla uutta. Tästä syystä Samsung Nordic julkistaa nyt pohjoismaisen ja monivuotisen kumppanuuden Zlatanin kanssa. Zlatanin tehtävänä on haastaa, testata ja esitellä Samsung-tuotteita ennennäkemättömillä tavoilla.
– Samsung haastaa mielellään teknologian avulla käsityksiä mahdollisen rajoista. Tutkimme jatkuvasti mahdollisia tulevia innovaatioita, ja mielestämme innovaation käsite kiteytyy Zlatanissa ainutlaatuisella tavalla. Hän on saavuttanut ennennäkemättömiä asioita sekä kentällä että sen ulkopuolella. Kuten Samsungilta, myös häneltä kysytään jatkuvasti: “Mitä seuraavaksi?” On jännittävää nähdä, mitä tapahtuu, kun Zlatanin kaltainen innovaattori lähtee haastamaan ja hyödyntämään teknologiaamme uusin tavoin, toteaa Eva Carrero, Corporate Marketing Director, Samsung Nordic.
Zlatan on erittäin kiinnostunut teknologiasta, ja hän on aiemminkin ollut Samsung-käyttäjä. Tämä yhdistettynä hänen haluunsa ja kykyynsä haastaa itseään tekee Zlatanista täydellisen kumppanin Samsungille.
– Olen suuri Samsung-fani, sillä heidän innovaationsa tekevät mahdottomasta mahdollista. Olen teknologiafriikki ja haluan käyttööni aina viimeisimmät laitteet. Onnekseni työskentelen nyt mielestäni maailman parhaan teknologiayrityksen kanssa, joten tunnen olevani hyvissä käsissä, kertoo Zlatan Ibrahimović.
“What’s next?” -konseptilla Samsung Nordic ja Zlatan haluavat kannustaa ihmisiä katsomaan eteenpäin ja haastamaan nykyisiä toimintatapojaan.
– Minulle teknologia on tulevaisuutta. En näe mitään rajoitteita teknologian kehitykselle, aivan kuten en näe rajoitteita itsellenikään. Minä ja Samsung haastamme molemmat nykyisiä toimintatapoja, ja yhdessä voimme kannustaa ihmisiä ajattelemaan tulevaisuuttaan, Ibrahimović sanoo.
Yhteistyö alkaa keväällä 2018. Lisätietoa “What’s next?” -konseptista: http://www.